pirmadienis, rugpjūčio 31, 2015

Vestuvių outfit'ai


Labutis! Šiandien bus mano pirmasis įrašas, kuriame pamatysite daugiau manęs. Norėjau su Jumis pasidalinti outfit'u iš vestuvių, kuriose su vyru dalyvavome prieš kelias savaites ir tuo pačiu parodyti dalelę iš savo pačios vestuvių šventės.

Mano vestuvės buvo paprastos, tokios, kokių ir norėjome. Jokių didelių dviejų dienų balių, šimto svečių, muzikantų ir visos tos pompastikos. Su vyru esame ganėtinai kuklūs ir norėjome jaukios šventės jaukiame tik artimiausių žmonių būryje. Norėjome būti savimi.

Nuotraukoje viršuje matote mus. Mano balta suknelė buvo šiek tiek aukščiau kelių, su neperdidele iškirpte ir dirželiu žemiau krūtines. Taip, tikrai ne princesės suknelė, bet atrodžiau elegantiškai ir dailiai. Negaliu sakyt, kad tai buvo svajonių suknelė, bet ji atitiko mūsų vestuves. Makiažą ir šukuoseną man atliko profesionali vizažistė. Papuošalus rinkausi žėrinčius baltus, bet ne masyvius. Aukštakulniai buvo violetiniai. Turėjau nuostabią puokštelę, kuri man buvo kone pats svarbiausias vestuvių akcentas ir, kurią per skubėjimą palikau namuose. Tai buvo vienintelis kuriozas, kurio nepavyko išvengti. Kita vertus, ji dar dvi savaites, kiekvieną dieną, džiugino mane namuose.

Kai pagalvoju apie jau praėjusią šventę, širdis užplūsta didžiulia šiluma. Man šeima yra pati didžiausia vertybė.


Ir štai matote mus, kaip svečius, pirmosiose mūsų draugų vestuvėse. Apskritai, man tai buvo pirmosios vestuvės, kuriose aš dalyvavau, tad kilo ganėtinai daug klausimų: kokia turėtų būti suknelė, kokias gėles dovanoti ir, galų gale, kiek įdėti į vokelį. 

Domėjausi ar juoda suknelė tinkama vestuvėms. Vienur rašė, kad ji tinka visoms progoms, kitur- kad juodos ir baltos spalvos reikėtų vengti. Surizikavau.  Šį kartą makiažą ir šukuoseną pasidariau pati ir sugebėjau pati save nustebinti. Viskas išėjo ne ką prasčiau, nei atrodžiau per savo pačios vestuves. Ir makiažas atlaikė visą dieną ir naktį. O diena išpuolė labai graži ir saulėta. Pradžioje devėjau aukštakulnius, bet vėliau persiaviau į auksines balerinkes, kurias ir dėviu nuotraukoje. 

Mano pirkiniai vestuvėms štai čia.

Draugų vestuvės buvo nuostabios. Su tradicijomis. Mums buvo be galo smagu jose dalyvauti ir pabūvoti kitame krašte- Kaune, Birštone ir už jo. Taip pat, mėgavomės su vyru vienas kito kompanija, nes mūsų sunelis buvo paliktas namuose šeimynos priežiūroje.

Eglė

Cukrinė pudrinė Facebook'e.

2 komentarai :

  1. Labai daili juoda suknute! Man vestuves tokia grazi ir smagi svente, tik kad galetu buti daugiau ju manajame draugu rate :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Manajam rate taip pat kol kas tik pirmos, bet labai laukiu kol kas nors vėl kels vestuves :)

      Panaikinti

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik