trečiadienis, rugpjūčio 26, 2015

Pirkiniai #4


Nors daugelis jau apsipirkinėja rudeniui, bet mano pirkiniuose nėra nei vieno daikto susijusio su back to school. Visgi aš esu tarpe tų žmonių, kurie rudenį pradės krimsti mokslus, bet į juos keliausiu su praeitų metų sąsiuviniu ir bet kuriuo, patogiai rašančiu šratinuku. 

Rugpjūtį, palyginti su kitais mėnesiais, visai neišlaidavau ir mano pirkinių būtų buvę dar mažiau, jei nebūčiau praeitą savaitgalį su vyru važiavusi į draugų vestuves. Bet labai džiaugiuosi, nes vestuvėms apsisukau neišleidusi didelės sumos ir visus daiktus nešiosiu ir šiokią dieną. Jei įdomu kaip pasipuošiau į šventę, kuri man tokia buvo pirmoji, kitą kartą pasidalinsiu nuotraukomis.


PIRKINIAI
1. Paprastos špilkutės kuodukui formuoti. Jų ieškodama apėjau ir Drogą ir Eurokos, bet stebėjausi, kaip 20 ar 30 vnt. špilkučių gali kainuoti apie 1,50 eur. Galiausiai nusipirkau viename iš tų turgelių, kur pardavinėja viską ir už gerokai daugiau nei 30vnt. aš sumokėjau 0,87 eur, nors ant pakelio ir buvo parasyta 1 eur.

2. Banka Agafji degutinė valanti veido kaukė. Jau seniai norėjau išmėginti, nes jos yra 100% natūralios ir nebrangios, bet niekur neradau pirkti. Galiausiai pagooglinau, kad prekybos centre Mandarinas yra kosmetikos ir parfumerijos parduotuvė eleVita, kurioje yra didžiulis pasirinkimas Banka Agafji. Kaukės kaina už 100ml 1,45 eur.

3. Vinted.lt puslapyje įsigijau šį rudą Bershka švarkelį, kuris tinka kaip nulietas. Man dažnai kyla problemų renkantis švarkelį, nes ne visi gerai atrodo per pečius. Šiuo esu laaabai patenkinta ir jis man kainavo tik 5 eurus. 

4. Juodą delninukę įsigijau vestuvėms ir ją pirkau taip pat Vinted.lt puslapyje. Kainavo 10 eur. Parduotuvėse įsigyti naują delninukę kainuoja tiek pat, kaip naują rankinę, tik skirtumas tas, kad delninukių aš kasdieną nenešioju. 

5. Į vestuves keliavau su aukšakulniais, bet su jais neplanavau būti visą laiką, tad pastebėjusi šias H&M auksines balerinkes, nedvejodama pasiemiau ir jos man puikiai tiko prie juodos sukneles ir auksinių detalių. Kaina 5 eur.

6. Dar vienas pirkinys iš Vinted.lt - Zara kaklo papuošalas. Be galo puošnus, bet, deja, jį gavau paštu ir jis nelabai tiko prie suknelės. Kainavo 10 eur su siuntimu. Labai žema kaina lyginant su dabartinėmis kainomis parduotuvėse. O progų juo pasipuošti bus dar daug.

7. Spurga kuoduko formavimui H&M. Iš karto žinojau, kad įvestuves eisiu su kuoduku, tad ši spurga man labai pravertė. Kainavo 1 eur. 

8. Dar vienas pirkinys su nuolaida iš H&M. Tokio norėjau jau seniai ir, kai parduotuvėje jį pamačiau su nuolaida, be galo apsidžiaugiau. Man pasisekė, nes jis man kainavo tik 1 eurą! Nors pagal etiketę, kaina turėjo būti 2,50 eur. 

9. Ir paskutinysis pirkinys taip pat iš Banka Agafji dar viena valanti veido kaukė. Na ką aš galiu pasakyti, man patinka veido kaukės, ypač valančios. Kainavo 1,16 eur.

Galbūt būčiau ir labiau ištuštinusi banko kortelę, kadangi visur siaučia išpardavimai. Tačiau, esu iš turbūt nedaugelio 26 metų moterų, kuri dar neturi vairavimo teisių. Pavėluotai, bet pasiryžau ir rugsėjį pradėsiu lankyti vairavimo kursus. Valio valio :)))

Eglė

Cukrinė pudrinė Facebook'e.

3 komentarai :

  1. Šaunūs pirkiniai ir tikrai pigiai apsisukai. Man taip nepavyksta :)
    O dėl vairavimo - aš 27 metų mergina vis dar neturinti vairuotojo pažymėjimo, tačiau tikiuosi jau neilgai, liko tik Regitros praktinis egzaminas (vairavimas).

    Sėkmės kursuose Egle ;)

    http://geleta-kosmetine.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik