penktadienis, vasario 20, 2015

Bio-oil veido odai



Nusprendžiau padaryti atskirą įrašą apie Bio-oil. Pati labai ilgai svarsčiau pirkt ar ne, ieškojau atsiliepimų internete ir jie pasirodė labai dvejopi. Myli arba nemyli. 
Kažkodėl šiai priemonei skirta daug reklamos, kur tik neatsiversi kokį žurnalą žiūrėk vėl Bio-oil. Skelbiama, kad yra gavęs daug apdovanojimų ir pan., atrodo kaip ir reklama jau savaime turėtų eiti iš lūpų į lūpas. Gal dėl šio dalyko ir kyla abejonių Bio-oil stebuklingumu.

Nežinau kaip su strijom ir kitom problemom, bet aš jį naudoju tik veidui. Galbūt nebūčiau jo pirkus, nes kaina didoka ( už 60ml 12 Eur ), bet papuoliau kai Eurovaistinėj jam buvo 30proc. nuolaida. Taigi, iš pat pirmo man jis nepatiko visai. Pabrėžiu, kad tuo metu dar kariavau su ant veido išklylančiais spuogeliais, bet tuo pačiu norėjau greičiau pradėt randelių ir dėmelių gydymo procesą. Kodėl? Nes ant pakuotės parašyta, kad norint pasiekt rezultato Bio-oil reikia tepti tris menesius du kartus dienoje. Kaip ir ilgas procesas. O juk visi nori rezulato greitai. Manau, dėl šios priežasties dauguma ir lieka nusivylę.

Taigi, iš pirmo man jis nepatiko. Tepiau ant viso veido ir daug. Tai buvo klaida: pradėjo atsirast kitų spuogelių, o aš tuo visai nesidžiaugiau. Na galvoju ai, sunaudosiu kažkada vėliau kaip kūno aliejuką.

Praėjus keletui mėnesių mano oda visiškai užgijo nuo spuogelių ir aš daviau Bio-oil antrą šansą :) Ir ką jus galvojate, jau antras mėnuo naudoju kasdien. Nelygumų ir dėmelių turiu tik žandų zonose, tad po to, kai nusiprausiu ir pasitepu veidą kremu, įsilašinu vos porą lašelių į delną ir pirštų galiukais labai gerai įtrinu žandukus, kad aliejus susigertų. Jeigu kartais turiu kokį "dičkį", tada Bio-oil netepu toje vietoje, o palaukiu keletą dienelių kol užgis.

Bio-oil kvapas tikrai nėra labai natūralus, greičiau stiprus ir lyg levandų/rožių ar dar kažko, sunku apibūdint. Tačiau manęs tai  tikrai neerzina, kvepia.

Mano oda riebi, kartais problematiška ir jautri. Čia yra mano asmeninė nuomonė apie Bio-oil. Bet po mėnesio naudojimo, tikrai matau, kad dėmeles tikrai ganėtinai susivienodino ir nebėra tokios rausvos. Odos nelygumai taip pat mažėja, bet lėčiau. Stebuklų nesitikėjau, bet esu patenkinta ir naudosiu jį ir toliau kol pabaigsiu.

Nuotraukoje galite matyt kiek jo sunaudojau, tai taip primetu, kad per kokius 2-3mėnesius turėčiau jį sunaudoti.

Tikiuosi kažkam iš jūsų bus naudinga mano apžvalga tobulesnės odos link :)

Eglė


Komentarų nėra :

Rašyti komentarą

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik