trečiadienis, rugsėjo 09, 2015

Yves Rocher Sebo Vegetal veido prausiklis


Iki šiol mano mėgstamiausias veido prausiklis buvo Yves Rocher Daily Exfoliating cleanser. Ne kartą jį liaupsinau savo bloge, bet atėjo laikas padaryti pertrauką ir išbandyti kažką naujo. Kadangi esu Yves Rocher gerbėja, nusprendžiau išbandyti veido prausiklį skirtą mišriai ir riebiai veido odai.

Yves Rocher Sebo vegetal veido prausimo žele mišriai ir riebiai odai (125ml)
aprašymas:
Ši putojanti žele puikiai pašalina nešvarumus, riebalų perteklių ir išvalo poras. Oda tampa gaivi ir švari. Prausiklio sudėtyje nėra parabenų, naftos produktų ar dažų.
Kaina 9 eurai.





Mano nuomonė:
Visų pirma, tai paminėsiu, kad prausiklis yra malonaus, gaivaus ir neįkiraus kvapo. Konsistencija ganėtinai skysta bespalvė, tad reikia stebėti ir nespustelėti pakuotės per smarkiai. Sebo vegetal linijos veido prausimosi žele yra labai švelni ir putoja palyginus negausiai, norėtųsi riebesnės putos, bet tai tikrai nereiškia, kad jis blogai nuprausia veidą. Kaip tik atvirkščiai, po jos oda jaučiasi švari ir ji neišsausina odos. Nors šis prausiklis yra visiška priešingybė mano jau minėtam Yves Rocher Daily exfoliating cleanser, bet pastebėjau, kad mano oda mažiau riebaluojasi ir bendra odos būklė pagerėjo. Veidas atrodo skaistesnis ir gaivesnis. Galbūt tam įtakos turi ir tai, kad kelis kartus per savaitę vietoj prausiklio naudoju medų (skaitykite čia). Aišku, didžiulis pliusas ir tas, kad prausiklio sudėtyje nėra parabenų, naftos, dažų. Galiausiai supratau, kad norint švariai nuprausti veidą, nebūtina naudoti gausiai putojančio prausiklio. Pradžioje man ši Yves Rocher priemonė neatrodė tokia šauni, bet panaudojus ilgesnį laiką, esu daugiau nei patenkinta ją įsigijus. 

Eglė

Cukrinė pudrinė Facebook'e.

Komentarų nėra :

Rašyti komentarą

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik