pirmadienis, rugsėjo 21, 2015

Pirkiniai #5


Norėjau rašyti naują įrašą, kai sukaupsiu daugiau kosmetikos pirkinių, tačiau man beveik nieko netrūksta, nieks nesibaigė ir mirtinai nieko nenoriu išbandyti. O štai savo batų kolekciją šį mėnesį papildžiau net 4 naujomis poromis!

1. Labell sensitive rankų muilas. Žinau, nieko ypatinga, tiesiog geras skystas rankų muilas iš Maximos. Jau antras toks, tik skirtingų kvapų. Nors buteliukas mažesnis, bet muilo užtenka daug ilgiau, nei tarkim iš Margaritos. Kaina 1,5 euro.

2. 5th Avenue rudeniai verstos odos aulinukai. Juos pirkau Deichmann parduotuvėje. Esu tikra, kad praeitais metais juos matavausi ir ketinau pirkti, bet jie dingo iš prekybos. Šiais metais juos vėl pamačiau ir negalėjau neįsigyti. Jie man taip patinka... o ir labai patogūs. Kainavo 69,50 euro.

3. Vakar užsukome apsipirkti namams į akropolio Maximą. Ten visiems megztiniams ir sportiniams megztiniams buvo 40% nuolaida. Pamačiau šį džemperį, pažiūrėjau i sudėtį (60% medvilnė) ir pagalvojau, kad po namus ar su vaiku lauke bus kaip tik. Grįžus namo dar pamačiau, kad nugaroje šiek tiek ilgėja, kas yra super. Ir apskritai, toks fainutis ir malonus prie kūno. Ir dzin, kad iš Maximos. Nors šiandien jau mačiau vieną moksleivę su tokiu. Be nuolaidos kainavo 13,99 euro.

4. Nubuko ir veliūro losjonas. Kartu su aulinukais Deichmanne nusipirkau ir verstos odos batų valiklį ir impregnantą. Valiklis, nes jis yra juodos spalvos ir su kempinėle. Vieną kartą per savaitę užtenka juo padengti batus ir jie atrodys kaip nauji ir tuo pačiu dar bus apsauga nuo vandens. Kaina 2,50 euro.

5. Lush Cupcake šviežia veido kaukė. Praeitą savaitę mano oda pradėjo pokštauti ir aš iš tos nevilties nusprendžiau užsukti i Lush. Planuose buvo veido kaukė Mask of magnaminty, kurios ir kaina mažesnė ir galiojimo laikas ilgesnis, bet valomasis poveikis toks pat geras. Tačiau parduotuvėje buvo tik didelė pakuotė, kurios kaina siekė 15 eurų. Man toks variantas visai netiko. Taigi, kitų kaukių apart šviežių, jie neturėjo, tad nuspirkau jau ne kartą bandytą Cupcake. Jos kvapas tai kažkas tokio. Kaina irgi kažkas tokio- 10 eurų. Nuodėmė. Hahahhaa.

6. Adidas Duramo 7 sportiniai bėgiojimo bateliai. Su vyru pradėjome tris kartus per savaitę bėgioti, tad šitam reikalui reikėjo rimtų batų. Tai pirmoji tokia pora batų mano gyvenime. Dar negaliu atsidžiaugt kokie patogūs. Reebok parduotuvėje akropolyje jie kainavo 55 eurus.

7. Vėlgi pirkinys iš Maximos vaikų skyriaus- guminiai batai. Mano kojos dydis 37. Pastebėjau, kad guminiai batai visuomet būna gerokai didesni, na ir gerai, nes vaikiški guminiai daug linksmesni ir jų kaina visuomet žemesnė. Kainavo 7,49 euro.

8. Kavos ar arbatos gertuvė Banquet. Man patiko spalva ir dizainas. Man nepatinka, kad jis viršuje praleidžia skystį. Bet negaliu skųstis, nes prieš perkant nepasiskaičiau etiketės. Pirkau vienoje iš maisto gaminimo prekių parduotuvių su akcija ir mokėjau 4,30 euro.

9. Neutral plaukų šampūnas. Buvome parduotuvėje, skubėjome. Reikėjo šampūno ir net nežinau kodėl, bet paimiau šį. Esu ir anksčiau jį naudojusi, patiko, bet šiek tiek sausino skalpą. Kaina virš 3 eurų.

10. Balti inkariukų tipo spartbačiai. Neišpasakyto patogumo. Jų medžiaga tokia lyg iš plonų gumyčių, tokie super tamprūs. Pirkau Šiauliuose mugėse. Ten taip vadina tokius turgelius, kaip tarkim Halės turgus Vilniuje. Batai dera prie absoliučiai visko. Man jie yra nerealūs! Gaila, kad juos įsigijau vasarai pasibaigus. Kainavo 15 eurų.

Rugsėjo pradžioje kardinaliai pakeičiau šukuoseną. Kaip visuomet, netikėtai atsibudau ir žinojau, kad eisiu kirptis. Kaip ir praeitą kartą lankiausi akropolyje esančiame Salon+.


Pirmą kartą taip trumpai apsikirpau, bet dar niekad nebuvau tokia patenkinta :)))












Eglė

Cukrinė pudrinė Facebook'e.

9 komentarai :

  1. Kokia puiki naujoji sukuosena!!! Trumpi plaukai taip patogu ir man labai grazu! :)
    Na ir sekmes toliau begiojant, labai geras sportas ir atsipalaidavimui ir formu grazinimui :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Tikrai labai patogu:) Dabar galvoju kiek laiko prireiks kol vėl norėsiuilgu plaukų :D

      Panaikinti
  2. Na ką galiu pasakyti ..... nusikirpau ir aš plaukus praėjusios savaitės viduryje :D
    Labai Tau, Egle, tinka tokio ilgio plaukai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Arba nesupratau arba tu mažiau patenkinta pasikeitusia šukuosena :D

      Panaikinti
    2. Ne, patenkinta, patenkinta. Tik jau ne pirmą kartą nutinka taip, kad panašius įrašus savaitės bėgyje parašom, o dabar ir plaukus nusikirpome labai panašiu metu :D kažkiek sutrikau, nes kaip mums taip pavyksta susitarti? :D

      Panaikinti
    3. Galbūt mus vienodai veikia metų laikai :DDD Bet žinok, čia mada tokia ar kas, bet pastebėjau, kad dabar dauguma trumpai kerpasi plaukus :D

      Panaikinti
  3. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai tinka naujoji šukuosena :) Kaip sekasi bėgioti?
    Aš vis teisinuosi blogu oru, bet reikia ir man pagaliau prisiruošti :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Jei ne vyras, tai gal ir man sunku būtų prisiversti.. Tai ir tau kompanijos bėgiojimui reikia ;) Arba naujų bėgiojimo batelių, ha ha :D

      Panaikinti

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik