pirmadienis, rugsėjo 28, 2015

Meizu MX4 mobilusis telefonas


Prieš septynis mėnesius nusprendžiau įsigyti naują mobilųjį telefoną. Tuo metu pasaulyje pradėjo populiarėti Meizu kompanijos telefonai. Kažkas panašaus į iPhone, tiek išvaizda, tiek parametrais. Galbūt pirmą kartą apie girdite, galbūt dėl to, kad Meizu yra Made in China. Internete, Lietuvių kalba, nėra daug apžvalgų apie šį telefoną, todėl nusprendžiau pasidalinti savo nuomone. Įdomu sužinoti daugiau?

Čia ne mano pačios išmislas, kad jis primena garsųjį iPhoną. Taip rašo internete, o ir iš savo pačios patirties, ne kartą jau esu sulaukusi klausimo koks čia iPhonas. Ir ne kartą, dėl ekrano dydžio ir aparato išvaizdos, ypač vyrų tarpe, manęs klausė kas čia per telefonas?



O štai taip Meizu atrodo iš visų pusių:


Štai taip atrodo screenshot'ai iš mano telefono:











Mano nuomonė ir pliusai:

Kadangi aš esu moteris ir dar plius nežaidžiu jokių žaidimų telefone, svarbiausia renkantis telefoną man buvo kamera, ekranas ir bendras patogumas naudotis tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Meizu MX4 turi 20,7 MP išorinę fotokamerą. Taip pat nemažai įvairių funkcijų fotografuojant. Didžiulis, net kiek per didelis, bet labai raiškių spalvų ekranas. Labai patogu naršyti ir žiūrėti video. Garsas taip pat super, neturiu prie ko prikibti. Juo naudotis  paprasta, nes telefone veikia android operacinė sistema. Greitai pasikrauna ir gan ilgai baterija išsilaiko neišsikrovusi. Man, nepretenzingai ir daug nereikalaujančiai iš telefono  naudotojai, šis telefonas savo kaina ir patogumu yra tiesiog nuostabus.

Minusai:

Nors pliusų tikrai daug, bet yra ir keli minusai, kurie turėtų būti patobulinti. Visų pirma, mane nervuoja, kad kamera pirma automatiškai fokusuoja ir tik tada jau galima fotografuoti. Fokusavimas kartais užtrunka kelias ir daugiau sekundžių. Antra, rašant sms žinutes, jei naudojuosi Meizu klaviatūra, nepavyksta pasirinkti lietuviškų raidžių, nors jos ir yra. Šią problemą išsprendžiau atsisiųsdama Google keyboard. Kitas dalykas, turbūt, kaip ir kiekvienas išmanusis telefonas, šis kartais irgi pakimba. Ir paskutinis minusiukas, kai nori kažkam skambinti, jungimo signalas pasigirsta ne iš karto, o po kokių 5 sekundžių. Ne visuomet, bet dažnai.

Kur įsigyti: 

Nežinau kaip dabar, bet kai aš rinkausi kur pirkti, telefoną galima buvo įsigyti tik Bitės arba Mobili linija salonuose. Aš įsigijau Mobili linija, nes Bitėje už tą pačią kainą buvo tik 16Gb atminties telefonas, o Mobili liniją- 32Gb. Mokėjau 345 eur. T.y. apie 1191,2 Lt. 

Taip, telefonas nėra tobulas, bet šie minusai man nėra kažkokie baisūs, dėl kurių norėtųsi paleisti telefoną į sieną. Pliusų yra žymiai daugiau.

Eglė

Cukrinė pudrinė Facebook'e.



2 komentarai :

  1. Atrodo gražiai, manau, kad apsimoka pasidairyt į kinietiškas alternatyvas.
    O kokie SAMSUNG G920F atsiliepimai? Jie atrodo panašūs.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki, tikrai apsimoka, man šis telefonas atrodo superinis atsižvelgiant į kainą. Deja, bet nieko negaliu pasakyti apie samsung telefonus.

      Panaikinti

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik