šeštadienis, spalio 10, 2015

Kas mano dušo lentynoje?


Pavadinimas anglų kalboje atrodo ir skamba daug geriau 'What's in my shower?'. Na, bet esmės tai nekeičia ir sugalvojau ir aš pasidalinti kiek ką aš laikau savo dušo lentynoje. Tiesą pasakius, norėčiau turėti tiek skirtingų veido kremų, kiek turiu plaukų šampūnų. Kadangi plaukai kaip ir veido oda turi geras ir blogas dienas, tad ir šampūnų niekada nebus per daug (?).

PLAUKŲ PRIEŽIŪROS PRIEMONĖS:

NEUTRAL Normal plaukų šampūnas. Puikiai išplauna plaukus. Kiekvieną kartą trinkdama plaukus jo nenaudoju, nes šiek tiek sausina skalpą. Geriausia ir manau būtina po jo naudoti kondicionierių. Plačiau čia.

Live Clean green earth plaukų kondicionierius. Vienintelis ir labai patinkantis plaukų kondicionierius šiuo metu. Superinis. Kaina nedidele, o jo talpa net 250ml. Ir dar į tą pusę link ekologijos.

Dove Pure care dry oil plaukų šampūnas. Nerealaus kvapo! Primena prabangų šampūną su kuriuo plauna galvą geruose grožio salonuose. Na patinka man šis šampūnas, bet tik tuomet kai žinau, kad kitą diena plausiu galvą. Nes dviejų dienų niekaip nepratempiu. Plaukai greit susiriebaluoja. 

Margarita 2in1 Šampūnas-kondicionierius. Tikrai nebloga, kvapni ir maloni priemonė. Taip pat nėra ta priemonė, kuria norėčiau plautis galvą kiekvieną kartą. Pastebėjau, kad prasčiau išplauna plaukus, kai jie yra gerokai susiriebalavę. Tomis dienomis renkuosi Neutral šampūną. 

KŪNO PRIEŽIŪROS PRIEMONĖS:

The Body Shop Chocomania dušo kremas. Vis dar  nesupratau kuo skiriasi dušo kremas nuo želės, bet nesvarbu. Man patinka šios priemonės šokoladinis kvapas ir, kad gausioms putoms nereikia daug pilti ant plaušinės. Sudėtyje nėra muilo. Pliusas.

The Body Shop Coconut body scrub. Kaip šveitimo priemone esu patenkinta. Šveičiamosios dalelės, sakyčiau, vidutinio dydžio, nėra labai aštrios. Dėl kvapo... pirmą kartą patiko, o po to net pati nežinau. Kažkoks biški keistas.

Green Pharmacy intymios higienos putos. Geras prausiklis, bet daugiau nepirksiu nei šios, nei kitos putų formulės priemonės, nes tiesiog užknisa kiekvieną kartą spausti tas putas. Geriau skysti prausikliai. Apskritai nemėgstu nei veido, nei kūno prausimosi putų.

VEIDO PRIEŽIŪROS PRIEMONĖS:

Yves Rocher Sebo vegetal veido prausimosi žele. Labai švelni, bet gerai nuprausianti veidą priemonė. Nesausina odos. Plačiau čia.

Yves Rocher Apricot fruity veido šveitiklis. Nėra mano favoritas, dėl to, kad mano oda riebi ir norisi šiek tiek aštresnio šveitimo, o šis yra labai švelnus. Manau, labiau tinkantis sausiaodėms ar jautriaodėms. Plačiau čia.

Čystaja linija veido šveitiklis su abrikosais ir ramunėlėmis. Visiškai idealus šveitiklis. Perku jį nuolatos. Plačiau čia.


Eglė

Cukrinė pudrinė Facebook'e.


3 komentarai :

  1. Atsakymai
    1. Tiesą pasakius, gal tik porą kartų gyvenime esu turėjusi plaukų kaukę.. Dėl to stengiuos visuomet naudoti kondicionierių :)

      Panaikinti
  2. Šitas veido šveitiklis taip pat vienas mano mėgstamiausių :)

    AtsakytiPanaikinti

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik