trečiadienis, spalio 21, 2015

Pirkiniai #6


Praeitą mėnesį mano pirkinių krepšyje buvo vos kelios kosmetikos ir grožio priemonės, o šį kartą - atvirkščiai. Žinote, ateina toks laikas, kai arba turi beveik viską, o kitą kartą, žiūrėk, viskas ar bent didžioji dalis priemonių ima ir pasibaigia.

  • Carefree intymios higienos odą tausojanti žele su alaviju. Nežinau ar man pasirodė ar anksčiau pakuotė buvo kiek kitokia. Buteliukas visai nedidukas, bet jame yra 200ml skaniai, švariai, maloniai kvepiančios žele. Pirkau Rimi parduotuvėje ir mokėjau 2,60 Eur.
  • VICHY Normaderm giliai valantis gelis besiriebaluojančiai ir užterštai odai, tinka ir jautriai odai. Mano odos tipas riebus ir šį kartą ieškodama prausiklio pasirinkau išbandyti Vichy firmos gelį, kurio sudėtyje nėra muilo, alkoholio ar parabenų. Pirkau Camelia vaistinėje tuo metu, kai vyksta -25% nuolaida kosmetikos priemonėms. Kainuoja virš 14 Eurų, tačiau aš už jį sumokėjau 11.
  • Erisan veido prausiklis. Tai yra Suomiška veido priemonė, ant kurios, deja, net nėra angliško vertimo. Jį gavau lauktuvių nuo sesers. Jis yra labai švelnus ir mažai putoja, tad skirtas dienoms, kai nenaudoji makiažo. Bandysiu, žiūrėsiu kaip patiks.
  • Essence nr.04 #on the cat walk ilgai išliekantys lūpų dažai. Jau spėjau juos aprašyti čia. Tikrai puikus pirkinys. Kaina Droge 2,59  Eur. 
  • Essence make me brow antakių tušas. Jau kuris laikas kaip pabaigiau Lumene blueberry eyebrows formavimo vaksą, kuris man be galo be proto patiko. Kadangi daugelis blogerių gyrė naująją Essence antakių formavimo priemonę, tad ir aš nusprendžiau išmėginti. Visgi ir kainų skirtumas dvigubas. Galiu pasakyti, kad taip, tai yra faina priemonė, bet su ja reikia išmokti dirbti. Kaina Droge 2,79 Eur.
  • Collistar ARTdesign blakstienų tušas. Šis blakstienų tušas turėtų padidinti apimtį ir prailginti blaktienas. Kadang tai nėra waterproof formulė, mano blakstienoms nepasiteisino. Šis tušas yra mažesnės pakuotės, nes jį gavau dovanų pirkdama kitą Collistar priemonę. 
  • Collistar nourishing anti-age oil-milk. Ši kūno priemonė yra aliejus- pienelis viename. Žinokite WAU! Nieko panašaus iki šiol nesu bandžiusi, aš maloniai nustebinta kaip priemonė, konsistencijos kaip labai skystas pienelis, gali taip drėkinti. Kvapas neapsakomas. Šį aliejų- pienelį taip pat gavau kaip dovaną, bet manau 50ml man užteks kuriam laikui. Manau jo pilna kaina aukšta, bet verta tų pinigų.
  • Collistar mattifying sorbet cream. Kremas riebiai odai, sumažina riebalavimasi ir drėkina odą. Tai ir buvo ta pagrindinė Collistar priemonė, kurią pirkdama gavau dovanų (kosmetinė, pienelis, tušas). Dabar aš suprantu kuo skiriasi paprastas veido kremas nuo gero. Pirkau Douglas parduotuvėje. Kaina 25,99 Eur. 
  • Schwarzkopf Gliss Kur plaukų kondicionierius. Šio kondicionieriaus junginys su maitinamuoju aliejiniu eliksyru ir skystojo keratino kompleksu. Jau kažkada bandytas ir labai patiko. Nepamenu kainos, nes pagriebiau skubėdama, bet manau ne ką daugiau nei kiti kondicionieriai. P.S. Apsipirkinėjant su vyru ir vaiku nėra to malonumo stovėti ir rinktis, nes, na turbūt aišku kodėl... :) 
  • Blakstienų rietiklis. Įsigijau Droge, labai neblogas. Plius yra dar dvi guminės juostelės. Kaina 2,60 Eur.
  • Essence all about matt riebalus sugeriančios veido odos servetėlės. Ne kartą kartojamos, bet įsigijus Collistar veido kremą riebiai odai, man jų kolkas nebeprireiks. Kaina apie 2,20 Eur.
  • Fa Oriental moments skystas rankų muilas. Kvapas labai skanus, bet pats muilas labai sausina rankų odą. Kaina 1,99 Eur.
  • Oniniai ilgaauliai batai. Juos įsigijau labai nekaltai ir neplanuotai. Tiesiog ėjau ir viena močiutė pardavinėjo batus netoli šeškinės turgelio. Dažniausiai einu ir praeinu, o tą kartą sustojau. Ir šie batai buvo vieninteliai ir dar mano dydžio (37). Už visai nenešiotus odinius batus sumokėjau 9 Eurus. Man turbūt labai pasisekė. Jie man ir patinka ir nepatinka. Tokie batai neišeina iš mados, bet tuo pačiu atrodo ir išėję. Kita vertus, labai patogūs ir sezoniniai.

Tiek tų mano pirkinių. 

Eglė

Cukrinė pudrinė Facebook'e.

2 komentarai :

  1. Lauksiu išsamesnės apžvalgos apie Collistar mattifying sorbet cream! Be to, batai tikrai labai gražūs!

    AtsakytiPanaikinti

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik