pirmadienis, lapkričio 02, 2015

Pigūs, bet geri nagų lakai. Mėgstamiausios spalvos


Vienas iš mano mėgstamiausių grožio rutualų yra nagų lakavimas. Ne dėl to, kad patiktų pats lakavimosi procesas, bet efektas po jo - spalvoti nagai man visuomet pakelia nuotaiką.
Esu sukaupusi nemažą lakų kolekciją, kurią jau esu parodžiusi čia.

Iš patirties galiu pasakyti, kad ne visuomet brangesnių firmų lakai savo kokybe pralenkia tokius nagų lakus, kaip Nail system ar Buk. Dėl to šiandien rodau jums keletą mano mėgstamiausių pigesnių nagų lakų, kurie gražiai žiūrisi, gerai dengiasi ir išsilaiko ant nagų ilgiau nei kelias dienas.

Spalvų aprašymai žemiau pagal eiliškumą iš kairės į dešinę
  • Buk New formula  spalva No. 20 
  • Buk New formula spalva 68
  • Buk Skydance spalva 020
  • Buk Delicate spalva D8.
Spalvų aprašymai žemiau pagal eiliškumą iš kairės į dešinę

  • Nail System spalva 1/1
  • Nail System spalva 7/12
  • Nail system 2/3.


  • Golden Rose color expert spalva 100.


Eglė

Cukrinė pudrinė Facebook'e.

2 komentarai :

  1. As pilnai sutinku, kad brangesnis nagu lakas nereiskia kad geriau laikys. Is praktikos sakau tai. O Buk nagu lakais as esu labai patenkinta, papigiai ir dar taip gerai laiko, na ko dar noret :)

    Simply Magnifique

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kai kurie Buk ar Nail system lakai būna net savaitę išsilaiko, pvz raudonas :)

      Panaikinti

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik