pirmadienis, gruodžio 05, 2016

Kas paskutiniu metu mane įkvepia


O labas! Nesvietiškai didelis noras apsireikšti, bet pozityvumo trūkumas stabdo visą reikalą link įgyvendinimo. Atvėsęs oras, nuobodulys, rutina ir monotonija... ir dar bele žino kas. Esu iš tų žmonių, kurie turi DAUG aistrų, tačiau tos aistros keičiasi kas dieną, kas valandą, kas minutę. Taigi, kas mane įkvepia paskutiniu metu?

1. Pasikeitimai. Kartą ar porą kartų į sezoną aš pakeičiu šukuoseną. Šį kartą radikaliai plaukų ilgio nepakeičiau, o atvirkščiai jau auginu, bet nusidažiau plaukus. Galutiniame variante mano plaukai tapo Ombre nors norėjau Balayage.
Na bet kirpėjos atliktas darbas man patinka ir nesvarbu kokiu stiliumi dažė, galutinis variantas mane tenkina ir man patinka būti kitokia sau. Aš nebijau eksperimentuoti su savo išvaizda, nes laikas per greit bėga. Neturiu kokybiškos savo pačios nuotraukos su naujaisiais plaukais, bet įdedu pirminį variantą, kokio rezultato aš norėjau.


2. Knyga. Ką tik baigiau skaityti Laurent Gaunelle knygą "Dievas visada keliauja incognito".
Ją nusipirkau ne atstitiktinai, o dėl to, kad savo turiniu ji atitiko mano vidinę būseną. Ši knyga yra apie mūsų vidines baimes, apie tai, kaip gali pasikeisti gyvenimas ir tai priklauso nuo mūsų pačių. Knyga man labai patiko.

3. Žmonės. Ne paslaptis, kad esu megėja pasižiūrėti youtube. Neseniai atradau tokią jauną šeimą, kurie kiekvieną savaitę įkelia 20-30 min trukmės video apie savo gyvenimą. Jie tokie šilti ir gražūs, turi nuostabų mažą sūnelį. Jų video sumontuoti ir nufimuoti taip, lyg kartais atrodo, lyg žiūrėtum filmą. Jų gyvenime yra kažkas, kas įkvepia ir pakelia nuotaiką. Meilė. Tai gyvenimiška ir gražu. Jų kanalas vadinasi "The Michalaks" linkas čia.

4. Filmas. Kai man liūdna arba trūksta meilės, man labai padeda geras romantiškas filmas. Vakar žiūrėjau filmą "Tumbledown". Geras romantinis filmas + nuostabi muzika.

5. Nauja rūbas/batai/ kosmetika, etc. Nusipirkau naujus batus. Po to supratau, kad reikia ir naujos suknelės, nes galvoje tik ir sukosi mintis "reikia suknelės, reikia suknelės". Nusipirkau batus visiškai ne mano stiliaus, bet tokius, kokių reikėjo ir kokius kiekviena moteris turi turėti savo spintoje. Jie tinka prie suknelės, sijono, kelnių. Kasdienai ir išeigai. O suknelės norėjau paprastos, trikotažinės. Tokią ir radau Zaroje. Batų linkas čia, suknelės čia. Batai labai patogūs. Suknelė tobulai paprasta ir nebrangi.



5. Veikla. Paskutiniu metu mane įkvepia sportas, sveikesnio maisto pirkimas ir gaminimas. Jei visi šie trys dalykai manęs nedomina, tada būna liūdna. Skanus maistas, savęs prisižiūrėjimas suteikia pasitikėjimo. Juk sportas gamina laimės hormonus! Kas gi daugiau mus mylės, jeigu mes patys savęs nemylėsime :)


O kas įkvepia jus?
Man labai malonu, kad jūs skaitote mano blogą. Komentarai taip pat pakelia nuotaiką :)


Eglė

2 komentarai :

  1. Ahhh, mane įkvepia irgi labai panašūs dalykai. Taip pat pokalbiai su draugais, nes tada tiek daug ir smagiai planuojam, kalbam ir svajojam apie keliones, žygius... o tai pažadina užmigusias mintis, rodos gyvenimas nušvinta!
    Tavo įrašas tarsi atmintinė, kai prislegia rutina galima tiesiog žvilgtelt ir imtis veiksmų, nes tai iš tiesių padeda:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kotryna, skaitydama tavo komentarą šypsojausi, nes viena kitą puikiai suprantame :)

      Panaikinti

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik