pirmadienis, kovo 07, 2016

Mano kosmetinės turinys


Sveikos merginos! Kuo toliau, tuo mano įrašai darosi vis retesni. Nespėjau nė pasidžiaugti savo blogo pirmuoju gimtadieniu, kuris buvo vasario 16. Cukrinę pudrinę pradėjau rašyti septiname neštumo mėnesyje, o štai po ryt, kovo 9-tąją, mano sūneliui sukaks vieneri! Ah, negaliu patikėti, gyvenimas darosi vis įdomesnis. Po pertraukos grįžtu su įrašu apie savo kosmetinės turinį, į kurį, manau bus įdomu užmesti akį. Ar ne?

Vasario viduryje turėjau dviejų savaičių trukmės atostogas pas seserį Helsinkyje ir ji man perleido šią žavią baltą Biotherm kosmetinę. Grįžusi namo persikėliau savo dažniausiai naudojamą kosmetiką ir ta proga nusprendžiau parašyti apie tai. Turiu keletą mėgiamiausių naujų ir senų priemonių. Taigi...


Pradėsiu nuo įrankių, kadangi juos naudoju kiekvieną kartą, jeigu jau darausi makiažą. Kartais tiesiog užsiriečiu blankstienas ir pasiryškinu antakius ir tuo baigiasi mano makiažas. Būsiu atvira, mamos diena dažniausiai būna paprasta.
  • Yves Rocher blush šepetėlis (jį naudoju skaistalams arba bronzeriui).
  • H&M dviejų dalių šepetėlis, vienas galas pravedimui, kitas- išskirstymui. Naudoju jį apie 5 metus ir  jis iki šiol puikiai atlieka savo paskirtį. Man patinka vietoj akių pieštuko naudoti rudus arba juodus akių šešėlius.
  • Blakstienų rietiklis. Man jis yra būtinas.
  • Naujas pirkinys- šepetėlis skystai pudrai ar maskuokliui. Labai geras. Radau vienos užsienio blogerės puslapyje, kuriame ji dažnai rašo apie ebay perliukus. Kainavo 0,99 paundo. Šepetėlio linkas.

Eilinėmis dienomis, dažniausiai nenaudoju jokios pudros, tuomet skruostikaulius pasiryškinu bronzeriu. Vaizdas iš karto pasitaiso, ir atrodau pasidažius labiau, nei iš tikrųjų. Darote taip kada?
  • Lumene CC kremas. Dar pakankamai naujas pirkinys, bet jau pamėgtas ir vienas iš mylimiausių. Nors tai yra CC kremas, bet jo maskavimas yra vidutinis, t.y. jis užmaskuoja kaip pudra tuo tarpu neapsunkindama veido. Tinka visiems odos tipams. Mano veido oda riebi ir man šis Lumene produktas vienas iš geriausių kada naudotų.
  • Maxfactor Pan stik. Aš nemėgstu sluoksniuoti pudros, o spuogelius maskuoju tik tuomet, jeigu tie tikrai labai matosi. Kažkada šią priemonę naudojau kaip veido pudrą, įrašas čia.
  • Maybelline Fit me bronzeris. Aš turiu tik vienus skaistalus ir vieną bronzerį, kadangi jie man abu patinka, nėra poreikio pirkti kažka kitko.


Su antakiaisi ir blakstienomis paprasta - arba turiu laiko arba ne.
  • Maybelline vandeniui atsaparus blakstienų tušas The Rocket volum express. Geras, patinka.
  • Essence Make me brow antakių žele. Gera ir nebrangi priemone, kuria greitai ir lengvai pasidailinu antakius.
  • Oriflame Eyebrow kit. Dvi spalvos ir vaškas. Naudoju naudoju ir nesunaudoju. Tikrai dėmesio verta prekė. Nors nežinau ar ji dar prekyboje.

Ir štai paskutinieji mano kosmetinės draugai, kurie dailina akių vokus.
  • Avon Super shock skystas akių pravedimas. Na jis nėra skystas, gal labiau kreminis. Jį dengiu naudodama H&M šepetėlį. Kadangi atpratau ir nebemoku naudotis pieštukais ar kitais pravedimais, man šis kolkas patogiausias. Galbūt vėliau, kai vaikas eis į darželį ar mokyklą, aš turėsiu pakankamai laiko sau visokiems kosmetikos eksperimentams vonioje, bet kolkas..
  • Pries dažantis akis, aš visuomet naudoju Lumene beauty base akių šešėlių pagrindą. Man jis yra kažkas tokio. Esu jį aprašiusi štai čia.
  • Dažniausiai naudoju vieną ar kelis akių šešėlius. Šiuo metu man labiausiai patinka šie švelniai auksinai Yves Rocher 12-brun giroflee.
Štai ir viskas. Beje, pradėjau žiūrėti naują serialą. Eina sau, jei nežiūrit, bėkit žiūrėti! Nes jam pažiūrėti aš atrandu laiko, o tai reiškia, kad jis man labai patinka. Kas būna gan retai. Pavadinimas THE AFFAIR.
 Eglė

Komentarų nėra :

Rašyti komentarą

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik