pirmadienis, kovo 14, 2016

Collistar matizuojantis veido kremas: Mattifying Sorbet cream


Labas! Kaip visuomet, neplanuotai, sugalvojau padaryti apžvalgą apie Collistar matizuojantį veido kremą, kuris yra skirtas mišriai ir riebiai veido odai. Šį kremą aš įsigijau Douglas parduotuvėje, žiemos pradžioje, kai mano riebi oda itin išsausėjo ir padidėjo jos blizgėjimas. Ieškojau kremo, kuris gerai drėkintų ir tuo pačiu padėtu spręsti, veikiausiai didžiausią problema,- odos blizgėjimą. Ar jis atitiko mano lūkesčius? Tuoj sužinosite :)

Kremo aprašymas ilgas. Ant etiketės rašo: 
  • su laiku kremas išlygina veido spalvą, 
  • sumažina išsiplėtusias poras,
  • reguliuoja riebalų gamybą,
  • atkuria odos pusiausvyrą,
  • idealiai tinka naudoti ištisus metus.
Kremą galima naudoti ir kaip kaukę, storai užsitepti ir palaikius 3minutes perteklių nuvalyti.

Mano nuomonė:

Iš pat pradžių liaupsėjau kokia esu patenkinta drėkinimu ir matizuojančiu poveikiu, bei prabangiu stipriu kvapu. Galvojau va jau čia nusipirkau kremą, apie kurį daug skaičiau ir kurio kaina tikrai nemaža- 25,99 eurai. Nors aš kremą įsigijau išlaukus akcijos pigiau. 
Taigi, po ilgesnio laiko pradėjo matytis, kad odai trūksta drėkinimo ir vien šilkinio sluoksnio ant odos nebepakanka. Kremas tikrai atlieka visas fukncijas, kurios yra aprašytos etiketėje, tačiau mano oda nesusitvarkė, sausėjo ir atsirado naujų spuogelių. Nemanau, kad tam įtakos turėjo būtent šis kremas, tačiau turiu įtarimą, kad viskas susidėjo į krūvą.
Nepatiko man ir įpakavimas, nes nesimato kiek produkto yra viduje. Labai gailėjau jį gausiai naudoti, nes žirnelio dydžio visam veidui tikrai nepakako, dėl to stengiausi naudoti taupiau, kadangi kremo kaina tikrai ne iš mažųjų. Ką ten kalbėti apie kremo naudojimą kaip kaukės...
Vėliau kosmetikosDNR atsirado apžvalga apie šį kremą ir jam duotos vos 2 žvaigždutės. 

Reziume: grįžau prie Bioten kremo, kurio kaina 5eurai, apžvalga čia. Įsitikinau, kad geras kremas nebūtinai turi būti geros firmos ir brangus.
Eglė

cukrinė pudrinė facebook

1 komentaras :

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik